Samira Rün S11 ile League of Legends yeni şampiyonu olan Samira tüm koridorlar için rün ve build dizilimleri hakkında detaylı bilgi vereceğiz.Ayrıca Samira yetenekleri, komboları ve counterları için bilgilerde yer alacak.
Samira her yeni şampiyon gibi aşırı güçlü gelecektir, bu sayede meta da 2-3 yama boyunca Samira görmemiz mümkün duruyor.Ayrıca Samira mükemmel bir adc şampiyonu olması onu metada tutmaya devam edecektir.
Samira Yetenekleri
- Pasif
- Samira, önceki vuruştan benzersiz Saldırılara veya yeteneklere vurarak bir kombo oluşturur. Her biri Tarzını “E” den “S” derecesine yükseltir (toplam 6).
- Samira, derece başına % X Hareket Hızı kazanır. Samira’nın yakın dövüş menzilindeki saldırıları ek bir X büyü hasarı verir ve hedefin eksik Canına bağlı olarak X’e kadar artar.
- Samira’nın Hareketsizleştirme etkilerinden etkilenen düşmanlara yönelik Saldırıları 0,5 saniyeliğine Devir ve 6 ayrı saldırıdan fazla hasar verir. Samira, Saldırı menzilinin biraz dışındaki hedeflere doğru hızla ilerler.
- Q :Samira bir atış yapar ve isabet alan ilk düşmana X fiziksel hasar verir. Bu yetenek yakın dövüş menzilindeki bir düşmana doğru kullanılırsa, Samira bunun yerine kılıcını keserek X fiziksel hasar verir. Her iki vuruş da kritik vuruş yaparak % 25 ilave hasar verebilir. E yeteneği sırasında kullanılırsa, Samira tamamlandığında yolundaki tüm düşmanlara saldırır.
- W :Samira 1 saniyeliğine etrafını keserek düşmanlara iki defa X fiziksel hasar verir .
- E :Samira bir düşman veya müttefikin içinden geçerek içinden geçtiği düşmanları keser ve Saldırı Hızı kazanır. Bir rakip şampiyonu öldürmek, bu yeteneğin bekleme süresini yeniler.
- R :Samira bu yeteneği ancak mevcut Tarz puanı S ise kullanabilir. Samira, silahlarından bir dizi atış yapar, etrafındaki tüm düşmanları 2 saniyede 10 kez çılgınca vurur, her atış X fiziksel hasar verir ve can çalma uygular. Her atış ayrıca kritik vuruş yapabilir.
Samira Yetenek Verme Sırası
Bu bölümde, bu Samira Rün S11 için hangi yetenekleri yükselttiğiniz açıklanacaktır. 1. seviye için ilk yeteneğiniz Q diğer yeteneklere 1 er tane verdikten sonra başlangıç olarak E ye veriyoruz.Sonrasında ise W ve tabi ultilere de veriyoruz )
Samira Build S11
Samira Build S11 şu anda oyunda diğer herhangi adc’ye çok benzeyecek ve itemler ideal gözüküyor
- Mahvolmuş Kralın Kılıcı
- Savaşçı Çizmeleri
- Ebedi Kılıç
- Bombandıman Topu
- Hayal Dansçı
Samira Rün S11
Samira Rün S11 en iyi tercih hangisidir? En iyi Samira rünleri isabet birincil ve ikincil olarak İlham. Tabi bu diğer denenebilir rünlerin olmadığı anlamına gelmiyor aşağıdan takip edebilirsiniz.
Samira Rün ADC
Diğer Samira Rünleri
Alternatif olarak diğer koridorlarda kullanılabilecek samira rünleri aşağıda listelenmiştir.
Mid Lane
Orman Rünü
Solo Top Rün
Samira Nasıl Oynanır ?
Devil May Cry veya Bayonetta’dan Dante’ye bir aşk mektubu olan Samira, şık kombinasyonları bir araya getirmekten hoşlanan oyuncuları memnun etmeyi amaçlıyor. Oyun tarzı, menzilli ve yakın dövüş saldırıları arasında ne zaman etkili bir şekilde hareket edeceğini bilerek, düşmanlar arasında düzgün bir şekilde boşluk bırakabilen oyuncuları ödüllendiriyor. Menzili yüksek hareket kabiliyetine sahip bir savaşçı bulmaya çalışan oyuncular, Samira’yı almaktan keyif alacaklar.
Samira Yetenekleri Nasıl Kullanılır ?
Pasif
Samira’nın pasifinin iki ayrı bileşeni vardır. İlk yarı, kombo sistemini etkinleştirir. Samira, rakip şampiyonlara hızlı bir şekilde farklı bir kaynaktan hasar verdiğinde, derecesini E’den S’ye yükseltir. Altı üzerinden aldığı her kademe, hareket hızını artırır. Samira aynı yeteneğe sahip bir şampiyona isabet ederse, mevcut derecesini tamamen kaybetmeden önce bir süre daha korur.
Pasifinin ikinci yarısı, temel saldırılarını kullanarak müttefiklerinin kitle kontrol etkilerini genişletmesine izin veriyor. Ek olarak, Samira yakın dövüş menzilindeyken silahı yerine kılıcını kullanır. Bu temel kılıç saldırısı, düşmanların sağlıksızlıklarına bağlı olarak ekstra büyü hasarı verir.
Q
Samiranın Q üç işlevsel kullanımı vardır. İlk olarak, menzilde kullanıldığında, orta menzilli basit bir beceri atışına dönüşür. Q, yakın dövüş menzili içinde etkinleştirildiğinde, Yone’nin W’sine benzer şekilde önünde bir koni eğik çizgi sağlar. Yeteneğinin son kullanımı, bir Vahşi Hücum atağının ortasında yapılabilir. Samira hızla ilerlerken patlayıcılar bırakır ve patlayıcı yolda kalan herkese zarar verir.
Koridor aşaması sırasında, bu standart bir dürtme aracı olarak kullanılabilir.
W
işlevsel olarak hem Yasuo’nun Rüzgar Duvarı hem de Braum’un Kırılmaz’a benzer ve ikili bir saldırı kullanımına sahiptir. Samira etrafındaki bir alanı keser ve çevresinde dairesel bir etki alanı etkisi bırakır. Çember devam ederken, gelen tüm düşman mermilerini yok eder ve süre bittikten sonra çevresini bir kez daha keser.
W iki ayrı anda hasar verebildiğinden, birinci ve ikinci vuruş arasında herhangi bir hasar verebiliyorsanız, size yalnızca iki yetenekle üç seviye sağlar.
E
Bir müttefik veya düşman birimi hedef alan Samira, o yöne doğru atılarak yolundaki her düşmanı keser. Samira bir rakip şampiyon alt etme işlemine her katıldığında, E’nin soğuma süresi tamamen sıfırlanır ve Tristana’nın Rocket Jump’ına benzer şekilde başarılı takım dövüşlerinde birden fazla kullanıma izin verir. Samira’nın E’si ayrıca ona geçici ilave saldırı hızı kazandırır.
Yasuo’nun Sweeping Strikes’e aşina olan oyuncular E’ye hızla adapte olacaklar. Samira’nın Vahşi Hücumu, etkinleştirmeden sonra sabit bir mesafeye gider, yani hedefinize yakınsanız, onlardan geçip uzaklaşırsınız. Ve eğer uzaktaysanız, yakın dövüş menziline girersiniz.
R
Samira, S sınıfındayken, menzil içindeki herkesi patlatan dairesel bir AoE olan ulti kullanmaya erişim kazanır. Samira ultisini kullanırken doğal olarak Q veya W kullanamaz. Ancak bu süre zarfında E ve Q patlayıcı bileşenini onun ortasında kullanabilir. R cooldown’ı sadece üç saniyede ihmal edilebilir, yani tek bir dövüşte birden fazla kez Samira’nın derecesine sahip olursunuz.